Posted on Okt 3, 2023 | Keine Kommentare

Tag 8 – Clara und Lena:

Heid woa a Dog, auf den si eigentlich so guad wie jeder richtig gfreit hod. Die Leiter hom Frühstück gmocht und wir hom an restlichen Vormittag gechillt. Des Nachmitogsprogramm woa dafür umso aufregender. Do woan so verschiedene Wikingeraufgobn bei de Leiter, de wirklich lässig woan. Kasper sei Station woa eigentlich am coolsten, weil ma do glernt hom, wie ma Alkohol mocht. (Entwarnung: Wir haben den Kindern nicht beigebracht, wie man Alkohol macht) Aufd Nocht homs uns donn wieder aus de Zelte grissen, nachdem wir eigentlich scho gschlofn ghobt hom. Dafür hom ma donn no Capture the Flag, als unser Wikinger-Abschlussprüfung, gspielt.

Tag 9 – Clara und Lena:

Heute ist der endgültig letzte (ganze) Lagertag vom SoLa23. Am Lagerfeuer vorher haben wir unsere Spezialisten (ehem. Spezialabzeichen) bekommen und auch das Lagerabzeichen von Dänemark.

Woat moi kurz… i hob vergessn in Dialekt zum schreibn.

Für heit hom sich unsre Leiter wos überlegt. In kloane Gruppen homma so Wanderungen am Lagerplatz gmocht. Wir hom dabei üba verschiedene Themen gredt und hom uns in verschiedenen Arten und Weisn söba reflektiert. Jetzt kennan wir uns mit unserer Handynutzung und Recycling aus. Außerdem hom wir uns a überlegt, warum ma eigentlich bei de Pfadis san. (Lieblingsantwort: Weil des halt schon mega cool is)

Tag 10 – Clara und Lena:

Jetzt san unsre Zelte endlich abbaut, wir hom genau 49 Minuten fürs abbauen und Haring waschen gebraucht. Danoch hätts Müchreis geben. Müchreis mit Langkornreis und saurer Milch. Es is dann doch eher a Jausn worden, weil mit Kakao und Zimt wär er zwar schon gangen, oba guad (und gsund) is wos onders. Jetzt wird no da Rest abbaut und verlodn und dann geht’s wieda heim.